all of the days and nights we left behind




(fler bilder från västkusten)

Idag har jag varit i stockholm med lilja och mamma. Första gången någonsin jag bara har köpt tunna strumpbyxor från hm under en shoppingtur i stockholm. Känns allmänt skumt att inte ha massor av nya fina kläder att packa upp, men jag hittade ingenting jag kände att jag ville ha så tyvärr. Vi strosade också runt i gamla stan och gick till ben and jerry's caféet!

Imorgon är sista sommarlovsdagen och jag hoppas på fint väder så man hinner sola och bada innan skolan börjar igen. Det känns helt okej men tråkigt att sommaren är slut. Men jag tror att det är dax att inse det nu.

pusss

Kommentarer
Postat av: L♥

don't fall in to the trap of coffee-addiction!



haha. puss <3

2010-08-19 @ 07:20:51
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0