till dig från mig



Hejhej, hoppas allt är bra med er! Allt är bra med mig i alla fall. Helgen har varit riktigt bra även om jag mest har tagit det lugnt. Men nu är jag taggad för en ny skolvecka i alla fall! Idag åkte vi skridskor på gympan. Det gick ganska bra. Även om jag ramlade ett antal gånger. Efter det gick jag ner till stan för att leta efter en ny bikini. Skulle vilja ha en innan vi ska åka och bada med skolan. Men det finns inga i någon affär alls. Sjukt konstigt. Visst det är vinter men man kanske ska åka utomlands och behöver en. Haha! kram.

Kommentarer
Postat av: Helenius

du är rolig söta sara<3

2010-01-20 @ 18:39:43
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0