heartbeat



Åh, jag vet. Jag lägger upp bilder som jag tog i sommras hela tiden. Men sommaren är en så mycket mysigare årstid än vintern. Jag tappar helt lusten för att gå ut och fotografera på vintern! Jag vet inte varför.

Imorgon ska jag sova över hemma hos en tjej i mitt cheerleadinglag tillsammans med alla i laget. Det ska bli super mysigt! Sen på måndag börjar skolan igen. Ska bli skönt att komma tillbaka igen, det har varit ett långt lov och jag saknar mina vänner! Pluggandet saknar jag dock inte.

Jag håller föresten på att sy en klänning, men efter att jag har haft av 3 st symaskinsnålar tappade jag sylusten på något sett. Jag väntar tills mamma kommer hem och räddar mig! Men ´jag har ärligt talat inte så mycket kvar på den så jag blir nog klar i helgen.

kram ♥

Kommentarer
Postat av: emma

det är dina :)

2010-01-08 @ 19:13:54
URL: http://ohsweetheart.blogg.se/
Postat av: Helenius

En liten fråga, hur lyckades du ha av 3 st synålar? ;)

Fast resultatet blir nog bra ändå<3

2010-01-10 @ 19:37:47
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0