mums




Jag gjorde en smothie idag av banan, kiwi och annanas! Så himla gott. Sov ju över tillsammans med lite kompisar i natt. Eller vi sov kanske inte så jätte mycket, haha! Men det hör ju till. Det var i alla fall otroligt mysigt! Imorgon börjar jag skolan igen. Ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten igen eller vad man ska säga. Har saknat många fina kompisar under lovet som det ska bli underbart att träffa igen!

Jag får gå och lägga mig tidigt ikväll, om jag inte ska somna i skolan! ♥

Kommentarer
Postat av: Super fräschiga frida

vi har ju jätte lång samling imorgon! :c

men vi klarar oss, we are ett team. (+ vi har nina imorgon)

längst fram imorgon sara, längst fram.

puss på dej vän. <3

2010-01-10 @ 18:55:20
URL: http://molnljuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0