1:a september




ja människor! det finns faktiskt en avsikt varför jag visar er dessa höstiga bilder just idag, det är 1:a september vilket betyder att vi är inne i årets första höst månad. Tidigare år har min kropp skrikigt av ångest över att årets finaste tid är över och nu blir det bara mörkare och mörkare, men i år känns det faktiskt ganska fint med höst med. Jag måste säga att jag har saknat att ha en stor halsduk på mig och att springa runt på stan med ett par gigantiska kornblå vantar (som jag för övrigt gjorde idag, bara symboliskt det var faktiskt inte alls kallt ute). Jag har också saknat av krypa ner under täcket och mysa med en kopp te eller latte. Ja, allting känns ganska fint just nu och den inställningen ska jag behålla. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0