ingen ser och ingen hör



Jag har haft en extremt härlig dag, verkligen. Sprungit runt på stan och letat efter en mapp. Slutade med att jag köpte världens finaste med svampbob motiv. Jag har också hittat en väldigt fin gitarr som jag önskar var min och druckit latte med en väldigt fin vän på stans bästa fik. På kvällen hann jag med att träna vilket var otroligt skönt. Nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på ullared. Sen måste jag organisera mitt liv, känns som det behövs. puss vänner ♥

Kommentarer
Postat av: helene

SVAMPBOB! :D



observera att jag inte ska skriva" åh vad härligt" utan vad fin du är Sara.



Mer filmer ska du få! dock är nästan alla på dig och därför har du redan sett dom. men vad gör det om man är så ultimat som du är! :D



puss my love <3

2010-09-13 @ 20:03:50
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: helene

haha jag tror jag diggar dom jag med! jag diggar helt enkelt mig själv :D



mer filmer ska det bli, men min picasa på denna dator är lite "hb324rf79" om man säger så. någon gång i framtiden blir det absolut. men jag behöver ju en "skådespelare" haha men jag antar att du ställer upp :D



slut för mig tack och hej! <3

2010-09-14 @ 15:04:02
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0