river en vacker dröm

just nu saknar jag att...

..göra knäppa saker.


..att sitta på gräset med en viss vän som läser en viss karta.


...att inte behöva fundera på vilken kofta man ska ha på sig.


...att inte vara så stor.

Andra saker som jag saknar kommer antagligen i ett annat inlägg i framtiden.

Det känns som om jag lever lite i dåtid. Speciellt eftersom det känns som jag bara visar er bilder från förr i tiden och inte så mycket nu för tiden. Detta känns lite tråkigt. Skulle göra vad som helst just nu för att gå ut och fota lite granna men tyvärr är våran kära kamera ute på resande fot. Kommer dock hem igen senare ikväll. Tills dess får vi helt enkelt fortsätta att leva lite i dåtid. Eller så gör jag inte det och går och pluggar lite franska...

Kommentarer
Postat av: helene

finit värre! <3

2010-09-23 @ 16:52:13
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0