you make my heart jump up side down



Bilder på mig och min fina vän Helene från Gamleby.

Goddag vänner, eller god kväll kanske? Idag har jag tagit det väldigt lugnt vilket har varit otroligt skönt. Även imorgon blir en relativt lugn dag eftersom jag är ledig! Jippey! Just nu sitter jag och äter banan och kiwi och funderar på om jag verkligen ska klippa mitt hår eller spara ut. Känns som en grymt jobbig fråga just nu, haha. Även vad jag ska ha på mig på skolfotot. Usch vad jobbigt att bestämma det. Jag kommer säkert stå på morgonen och ha totalt panik vilket inte är roligt. Imorgon hade ja tänkt att åka in till stan. Fixa lite grejer, kanske köpa något fint klädesplagg och klinka på lite gitarrer i musikaffären. Känns som en spännande och spontan blandning. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. Ha det bra, puss ♥

Kommentarer
Postat av: helene

haha vad roliga mina ben ser ut på första bilden. :D



mys med banan och slappdagar!



dock gillar jag inte att vi är lediga. då ses vi ju inte, och det blir inget ultimat plugg. men det får funka ändå. vi har ju mobiler! thihi :D



BTW SÅ ÄR VI GRYMMARE ÄN BARACK OBAMA. snyggare med! ;)



puss på min fina bäbis! <3

2010-09-13 @ 11:31:22
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0