en helt vanlig fast ovanlig fredag


Jag slutade skolan ganska tidigt och begav mig hem på min cykel i strålande solsken som sedan blev till regn, typiskt aprilväder.


Jag firade att det var fredag genom att äta massor av fika, typiskt mig.




Sedan tog jag min cykel och begav mig hem till moa där hon, helene och emma var. Vi åt laxpasta och myste.




Sedan begav vi oss till teatern där världens bästaste lilja spelade. Och självklart var det lika fint som vanligt.



Och sedan satt vi där hela kvällen och lyssnade på mycket bra musik, t.ex. Slow show ovan.


Sedan fick jag en hjärtballong som hade en tendens att flyga iväg, så jag har fått springa efter och fånga den ett antal gånger! Vi sov hemma hos moa och hade det väldigt mysigt. På morgonen vaknade jag av att moas katt kröp under liljas täcke och lilja sa "nej mjao, nej". Jag har nog aldrig i mitt liv vaknat på ett sådant fint sett. tihi! Nu är det dax att premiär grilla! Ha en fin kväll vänner, puss!

Kommentarer
Postat av: moa

underbart var ordet ! <3

2011-04-09 @ 21:30:54
URL: http://evenwhen.blogg.se/
Postat av: Helene

yeyey håller med moa, det var bäst :D puss

2011-04-10 @ 20:39:35
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: lilja

du är finast i världen och du är den gosigaste människan jag vet och det går inte att beskriva hur mycket jag längtar efter lördag och hur underbart det ska bli att åka på utflykt bara du och jag och se håkan precis som på den gamla tiden när det bara var du och jag och våra små liv och tänk vad stora vi blivit och hur mycket jag älskar dig och hur allt med dig är så himla fint och bäst och du är så galen och jag är också galen och vi är galna tillsammans och ja. du är såHÄR bäst helt enkelt.

2011-04-11 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0