om att flyga högt över molnen.





Jag älskar att sitta och kolla ner från ett flygplan, allt ser ut som en miniatyr värld som någon har byggt av lera eller något.

Jag har nu landat i sverige igen. Som ner kastad i någon slags bubbla jag inte riktigt känner till längre. Jag känner mig lycklig men samtidigt förvirrad. Jag tänker för mycket och agerar för lite. Malta var helt underbart men en vecka kändes alldelles för kort men samtidigt alldeles för långt då jag saknade mina vänner så himla mycket. Men nu har jag kramat om dem och pussat lite på dem så nu mår jag bättre igen. För nu ska jag kämpa mig igenom de sista veckorna i skolan för att sedan få frihet igen. Detta inlägg blev väldigt ostruktrurerat, mest för att det är så jag känner mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0