det bästa av allt.






Jag har haft världens värdaste dygn. Jag har gått vilse i världens minsta stad, lyssnat på väldigt bra musik som inte går att sitta still till, suttit på en buss med världens finaste vän och konstaterat att man nog inte kunde må mycket bättre, kollat på en väldigt fin film som gav en perspektiv på saker och ting, gjort en väldigt fin frisyr på mig själv, cyklat lite för snabbt, druckit te och ätit bullar till lunch och kommit fram till att erik helt enkelt är en köttig person. Jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Fanny M

oj vad fin du är i håret!

korthårig, LOVE IT! <3

2011-04-02 @ 17:09:07
URL: http://tunesoflove.blogg.se/
Postat av: Helene

världens finaste dygn asså. du är liksom så himla fin att man inte vet vad man ska göra. älskar dig och de stunder vi har tillsammans megadundermycket!

puss.

2011-04-02 @ 17:12:56
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0