sommaren snurrar fort.

nu ska vi ta oss en titt på min sommar. detta kommer antagligen bli världshistoriens längsta blogginlägg så för att inte tråka ut er allt för mycket kan ni ta och lyssna på min spotifylista nedan.

saras augustimys



sommarens första riktiga fotografering ute på landet tillsammans med emma.


finaste helene fyllde 16 och det firade vi såklart med dunder och brak!




sedan kom dagen vi alla hade väntat på, vi fick sommarlov.



en dag satte jag och helene oss på ett tåg till norrköping där vi spenderade dagen.





detta var dagen lilja och jag sa "det är dags att sluta sitta och vänta på de perfekta sommardagarna när man kan göra de allra mest mulniga till de bästa" så vi slängde oss upp på cyklarna och trampade iväg till tjuvholmen och myste.



ännu mera mys på liljas landställe.


jag fyllde 16 år, tjoho!



vi hade en fin sommarkväll i hamnen med många underbara vänner.



jag åt ett flertal gånger glass i hamnen med helene, nomnom.




midsommarfirandes utanför norrtälje.




spenderade en dag i stockholm med mamma.


sedan kom dagen vi alla hade längtat efter i månader. det var den 28 juni och vi satt i bilen påväg upp mot borlänge och peace&love.

















en hejdundrans massa fred och kärlek.







jag åkte en sväng till tallin tillsammans med släkten.




jag tog på mig min favorit bananklänning och träffade helene för att ha picknick.




jag åkte två gånger till kalmar varav den ena för att jobba.



vi åkte till mitt efterlängtade västkusten och njöt av fina sommardagar.





jag tog igen förlorade sommardagar med lilja och vi besökte bland annat typ en festival hemma i nyköping.

tack så otroligt mycket alla fina vänner och släktingar för en otroligt fin sommar som alltid kommer finnas kvar i hjärtat. och tack alla ni som lyckades ta er igenom detta världslånga inlägg, ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Helene

puusssss och tack själv bäb!



fiiiiint ! <3

2011-08-28 @ 17:09:11
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: liljis

TACK ÄLSKADE SÖLKE <3

2011-08-28 @ 21:46:07
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: ronja

Jag har en liten konstig fråga, har du kvar bananklänning och är du i så fall sugen på att sälja den till mig?

I så fall får du gärna höra av dig på min mail.

Med vänlig hälsning,

Ronja

2013-05-24 @ 16:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0