januari - mars

nu när året börjar lida mot sitt slut, finns det någonting mer passande än en liten återblick på året som varit?

Januari - Mars




jag började året med en någorlunda kall men mysig fotografering med bästa lilja.



spenderade timmar av skoltid med att sitta gömda utanför städskrubben och läsa samt spela roliga spel på helenes mobil







var på nyköpings genom tidernas bästa spelning på magasin, dvs Watsonstock.




drog en sväng till norrköping med finaste vännerna.


kramade träd med finaste vännen.




hade ett fotoprojekt i skolan och här ovan är mitt, helenes och liljas resultat.





våren kom och det firade vi med att lämna skolböckerna i skåpet och sitta ute och njuta av värmen.





åt våfflor med moa, helene och emma.



var besatt av frukt och kunde lätt slänga i mig en sån här skål om dagen.


jag klädde ut mig till fransman på plojfotot i skolan.




och hittade små vårtecken i rabatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0