2010 - året som gått



januari - december 2010:
Som ni säkert ser ovan har det här året överträffat alla mina förhoppningar och förväntningar med stora höjder. Jag satt precis och kollade igenom lite i arkivet på bloggen och hittade ett inlägg med 2010's "nyårs löften" där jag tog upp saker som att år 2010 skulle jag spela mer piano, gå på ett flertal konserter, fotografera mera, vara duktig i skolan & även komma underfund med gymnasieförberedelser osv.

I år blir det inga nyårslöften. För jag vet att de nästan alltid blir samma som förra året och jag hade ju ändå inte tänkt sluta fota eller sluta med mina andra kreaktioner. Så det är detsamma. Däremot kan jag redan nu säga att 2011 kommer bli det grymmaste året.

Jag har utvecklats enormt de senaste 12 månaderna. För att se ett konkret förslag kan ni se skillnaden mellan sammanfattningen av 2009 här där jag tyckte jag lyckades beskriva 2009 med 9 små bilder och sedan skriva "tack alla fina människor för det här året!" medans jag nu sitter här och författar nästan en hel uppsats.

I år har jag gjort massa grymma och roliga saker. Tillexempel varit i london, fyllt 15, konfirmerats, fått många nya vänner speciellt en riktigt fin en vid namn fanny, jag har också varit på västkusten och finaste göteborg, besökt på ett antal fina konserter och festivaler & varit en sista gång i gamleby.


årets absoluta favoritlåtar får bli dessa.
Sweet disposition - The temper trap
Kalla mig - Vapnet
Dancing on my own - Robyn

tack alla fina och bästa och underbara vänner för ett toppen år. Men nu kan 2010 slänga sig i väggen, för 2011 kommer bli bättre!

Kommentarer
Postat av: frida

så himla fina bilder!!! blir alldeles glad

2011-01-02 @ 16:59:22
URL: http://hallonklubba.devote.se
Postat av: emma

TJOHO och SKÅL för ett nytt år!!!

bästa bilderna bästa systern

2011-01-02 @ 20:28:35
URL: http://ohsweetheart.blogg.se/
Postat av: L♥

YAAAAAAAAAAAAAAAY!

2011-01-03 @ 20:11:32
URL: http://rymdburkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0