kanske lurar jag mig själv och kanske minns jag nått från länge sen.



idag har jag:
♥ varit i skolan och mest klippt och klistrat.
♥ planerat våren med hjälp av penna och block.
♥ varit med min bästa.
♥ liljabakat 134 syltkakor.
♥ gjort två roliga filmer som inte bör eller ska visas för allmänheten.
♥ ätit spagetti & köttfärssås.
♥ spelat hästpojken tillsammans med fina helene på gitarr och piano.
♥ skissat på ett par fiskörhängen.
♥ stått utanför liljas dörr och plingade på utan att någon öppnade.
♥ sprungit till bussen.
♥ fått min bästa vän halvt dödad av en busschafför.
♥ skrattat.

Kommentarer
Postat av: Helene

hahaha de där videorna kan misstolkas hahaham en jag gillar't! :D yey asså vi är såååå grymma! :D

piss & puss

2011-01-21 @ 16:39:04
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: emma

va fiiiiiin bild :D

2011-01-21 @ 23:19:10
URL: http://ohsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0