peace & love, dag 1

Efter att spenderat ett antal helt otroliga dagar på peace & love är jag inte helt slut och trött utan helt galet peppad på allting som har med livet att göra. Vi hade det så himla bra. Jag skulle inte vilja ändra på någonting. Nu tar vi en titt på dag 1:


På onsdagsmorgonen samlades vi alla och åkte bil upp till borlänge. Jag, emma och helene var sjukt taggade!



Efter ett tag var vi framme och med pirrande magar stod vi i kön och väntade på att få gå in på området för allra första gången.


emma och helene.



åh vad magiskt fint allting var!


Efter att ha sett diverse band var det dags för Serenades.


helene.


ewa, moa och emma.


Senare på kvällen mötte vi upp lilja som jag har saknat så och  visatte oss på gräset för att invänta självaste Lykke Li.


Bästa Lykke Li. Efterråt satte vi oss i gräset och kollade på Kings of leon och åt remmar som jag förövrigt har extremt överdoserat denna vecka.

Vi somnade sent in på natten efter nattmackor och skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0