peace & love, dag 2

vi tar en titt på dag 2 på peace & love:

nea, moa, helene och emma.


Jag vet inte vad som hände men festivallivet fick mig att älska nästan alla band. All time low som i vanliga fall inte alls är någonting jag lyssnar på var ju riktigt bra.


emma.


jag och min finaste helene.


Vi kollade på världens galnaste konsert med 30 seconds to mars där sångaren helt plötsligt började plocka upp massor av människor från publiken upp på scenen. Åh, vilket lyckorus det var att se alla glada människor!


Efter många timmar spenderade på att sitta och vänta var det äntligen dags för the ark. Det var så himla magiskt bra att jag glömde bort att ta massor av kort. Men ett blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0