peace & love, dag 3



Vi vaknade upp på samma ställe som dom andra morgnarna som var stugan ovan. Mycket mysig plats.


coola tjejer! från vänster: nea, julia, helene, moa, ewa och emma.


helene.


min fina helene och jag.


Så här kan skorna se ut efter 4 dagar av fred och kärlek. Tur att jag tog mina äldre converse och inte dom nyaste.


Bob Hund var enligt mig inte särskilt bra, men jag var glad endå!


chill i gräset.


Vi promenerade runt och kollade på bland annat den fina graffitin som blev gjord direkt på plats. käranån vad duktiga dom är!



teddybears.


Kvällen avslutades med the strokes konsertern som blev smått dramatisk då vi blev tvungna att bli utdragna ur folkhavet utav säkerhetsvakterna för att vi var så nära på att svimma. Men vi klarade oss!


Kommentarer
Postat av: Helene

FAAAAN VAD SNYGGA VI ÄR ÖVERALLT !!! yeeeey!!!! ÄÄÄÄKLSKAR ALLT !!!!! :D :D :D :D :D :D

2011-07-04 @ 12:38:08
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0