peace & love, dag 4

Vi tar oss en titt på dag 4 på peace & love:


Lördagen börjades med ett dopp i sjön nedanför våran stuga. Här var allt väldigt fint.





Kapten röd gav oss sommarkänslor på hög nivå!



ewa och helene var taggade!


Mando diao var som väntat sjukt grymma!


Och sen vänner hände någonting helt oväntat. Vi träffade på Armand Mirpour. Jag ångrar inte en sekund att jag vågade gå fram till honom och fråga om vi fick ta ett kort med honom. Åh, jag var helt till mig i en evighet efter detta. Jag var sååå lycklig!



Upptäckte ett nytt band vid namn Det vackra livet. Dom var fina dom!


Vi hann bara se Those dancing days en liten stund, men det vi såg var väldigt bra.



Direkt efter att Bob Dylan spelat satte vi oss ner för att vänta in festivalens höjdpunkt, håkan hellström.



Och helt plötsligt stod han där framför oss iförd sin hatt och hjälpte oss att sjunga ut alla våra känslor. Åh det var så magiskt. Efter denna konsert var min festival helt fulländad.

Tack alla underbara människor för en grymt fin festival! Utan er vore jag ingenting. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3

2011-07-05 @ 11:34:41
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: liljis

fint älskade du!



<3

2011-07-05 @ 19:57:31
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: Helene

duuu är coool juu ! <3

2011-07-08 @ 21:45:01
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0