Jag går inte isär när jag går med dig.











Nu har jag total frihet hela sommaren. Gårdagen var helt utom förväntningarna och den roliga kvällen förvandlades till helt magisk och underbar. Efter skolavslutningen bestående av en hel del gråt och kramar blev det parkhäng med fina vänner och sedan fest med hälften av alla föredetta nior i ronjas underbara trädgård. På vägen hem gick vi där, vi tre. Nu är jag så himla peppad på sommar och nu när sommarlovet inte längre är en dröm utan ett faktum älskar jag livet mer än någonsin tidigare. Hoppas ni också mår bra. ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

Faaaan vad fint och värt! underbara bilder och åh vad jag älskar dig <3 <3 <3 <3 3< 3< 3< 3< 3< 3< 3 <33

2011-06-10 @ 22:45:14
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: liljis

vi lever sommarlovet nu.

åh, sara vi lever drömmen.

älskade du, älskade älskade <3

2011-06-11 @ 16:12:46
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0