hej underbara sommar.





bilderna är från en fin kväll nere i hamnen tillsammans med finaste människorna för någon vecka sedan. bilderna är tagna av helene.

diverse nerräkningar till roliga saker som händer denna sommar:
7 dagar kvar tills jag befinner mig på peace & love.
14 dagar kvar tills min älskade syster kommer hem från thailand.
18 dagar kvar tills jag och släkten ska på kryssning till tallin.
31 dagar kvar tills emma och jag ska ner till kalmar för att se håkan hellström och the ark.
40 dagar kvar tills mamma och jag ska till västkusten.

Kommentarer
Postat av: Helene

sååååå jääävla underbart !!!!! :D

2011-06-22 @ 22:53:38
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: hanna

vilka roliga grejer du kommer göra i sommar :)

2011-06-25 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0