världens finaste helene fyller 16 år.









Idag fyller min finaste Helene 16 år. Helene har världens underbaraste skratt som bara gör en så himla lycklig. Hon är väldigt galen och kan helt plötsligt skrika ut random svordomar som hon själv komponerat ihop. Vi är båda två världens matvrak och kan äta hur mycket fika som helst. Man kan verkligen prata om allt med henne men ändå gör alltid galna saker. Vi är bäst på att göra pannkakor och äter det ofta, tillsammans med tofu glass och hallon. Hon har alltid på sig röda converse och en lång kofta med fickor för att hon ska kunna hålla händerna där i och när hon inte har fickor på kläderna känns det tomt säger hon. Vi träffas nästan varje dag och när vi är borta från varandra i mer än än några dagar blir jag helt tokig för att jag saknar henne så mycket. Hon har alltid jätte fina frisyrer och jag skulle mer än gärna ha hennes fina tjocka bruna hår. Det känns som jag känt helene hela mitt liv. Hon är en sån naturlig del. Vi gör allt tillsammans och ibland när jag har någonting på hjärtat ringer jag henne flera gånger i timmen för att det bara är hon som förstår. I höst ska vi börja på olika skolor men trots detta vet jag att vi alltid kommer ha kontakten, för tillsammans är vi oslagbara.

Jag älskar dig världens finaste vän ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

åh du är så himla fin att det är gaaaaaaaaalet ! ÄLSKAR DIIIIG SÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET OCH NÅGRA GÅNGER RUNT JORDEN TILL! du skriver såååå att jag bliiir alldeles röörd och suuuuuper-mega-dunder GLAD!

fyyyy vad jag är lyckligt lottad som har dig, BÄBIS! världens finaste sådan! PUUUUUUSSSSSS <3<3<33<3<<3<<3<3<33<<3<3<33<3

2011-06-08 @ 16:48:58
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0