vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar?



Namn:
Sara Ingrid Jändel
Piercingar: Endast hål i öronen.
Tatueringar: Inga.
Längd: 160 centimeter.
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blond.
Fräknar: Sommarfräknar på näsan.
Motto: Jag har inget direkt motto mer än att kötta sönder och må bra.
Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Älskar Göteborg och skulle så himla gärna vilja flytta dit när jag blir lite äldre men just nu trivs jag ganska bra här jag är.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte.
Vilket schampo använder du? Olika varje gång, det är kul att prova på nya!
Vilken parfym använder du? Oftast ingen alls men när jag väl gör det är det hallon eller vaniljparfym. Jag ägde en gång i tiden världens godaste men den är nu slut vilket inte alls är kul.
Vad är du rädd för? Att leva ensam hela mitt liv.
Gillar du att tvätta? Om man gör det frivilligt är det väldigt rofyllt och mysigt.
Gillar du berg- och dalbanor? Jag trodde att jag inte gjorde det fram tills min senaste visit på Gröna Lund då jag upptäckte att det var bland det roligaste som finns. Älskar när det pirrar så i magen.



Senaste…
Filmen du hyrde? Amelie de Montmartre, åh käranån vilken bra film.
Filmen du köpte? Oj, köper aldrig film. Jag tror till och med att jag aldrig köpt en egen film. Gud vad konstigt.
Låten du hörde: What's the point med Johnossi. Jag är så sjukligt förälskad i Johnossi just nu.
Låten du laddade ner? Spotify i all ära, jag laddar nästan aldrig ner musik.
Personen du ringde? Helene.
Personen som ringde dig? Mamma.
TV-program du såg? Något jag kollade på några minuter idag men aldrig lyckades uppfatta vad det var för program.
Person du tänkte på? Alla fina människor på min föredetta skola som är så underbara.



Favorit...
Sak att göra?
Sitta ute sena sommarkvällar och prata med finaste vännerna, resa, fota ochleva livet.
Sport? Cheerleading.
Dryck? Kaffe och apelsinsaft.
Kläder? Klänningar eller jeansshorts.
Film? Amelie de Montmartre och 500 days of summer. Båda två så himla fina filmer.
Bil? Gamla små färgglada bilar som andra slänger på tippen.
Serie? Följer ingen speciell, gillar det mesta.



Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej, aldrig. Tur det!
Blivit arresterad: Nej inte det heller!
Träffat någon från internet IRL?  Nej.



Senaste…

Boken du läste?
Norweigen woods.
Personen du fick e-mail av? En lärare.
Personen du fick brev av?
Jag får bara tråkga brev, som från banken eller så.
Personen du fick sms av? Helene.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra helgen.
Saken du köpte? En ny marinblå kofta från H&M.


Kommentarer
Postat av: Helene

ÄLSKAR DIN NYA HEADER ! :*

2011-06-13 @ 22:10:09
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0