tänk om varje dag vore som denna.


Idag har jag och finaste helene varit i Norrköping för att shoppa. Här ovan är helene på tåget.



Efter några timmars shopping var det dags för lunch och utan att svika traditionerna åts denna i form av sallad på Paus. Detta är bland det godaste som finns.


Och det resulterar självklart i en väldigt glad Sara.



Efter ytterligare ett antal timmar av konstant shopping satte vi oss ned, åt godis och kollade igen de välfyllda shoppingpåsarna.


Senare på kvällen satt vi sedan på tåget igen. Men denna gång något fattigare men något skrattigare.

Jag har haft världens finaste dag och kom hem med väldigt mycket nya fina kläder och skor men framförallt underbara minnen. Jag har bara haft sommarlov i några dagar men ändå känns allt redan så himla grymt. Detta sommarlov kommer bli bättre än någonsin tidigare!

Kommentarer
Postat av: Helene

åh det var helt grymt bra ! :D faan vad jag älskar dig :D puss <3

2011-06-13 @ 22:21:53
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0