strip away the colours from the scene, baby.













Och det var idag lilja och jag sa "det är dags att sluta med att sitta och vänta på de perfekta sommardagarna när man kan göra de allra mest mulniga till de bästa"

Lilja och jag tog våra cyklar och cyklade iväg till en av nyköpings antagligen finste plats. Jag premiär badade med min nya bikini med blommor och sjögräs på och jag fick saltvattenslockar i håret. Vi åt vi chokladcupcakes och blåbärsmuffins och sa att det är sånna här saker som gör livet så himla fint. Sedan blev de stora molnen ovanför oss mörkare än någonsin och vi blev tvunga att cykla snabbt hem innan regnet kom.

Kommentarer
Postat av: liljis

jag älskar dig

2011-06-19 @ 18:14:52
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0