Det gör inte ont, så länge du är med mig.





Sedan vi hördes av har det hänt en hel del!

♥ jag har fyllt 16 år och ätit tårta med världens finaste vänner.
♥ jag har i födelsedagspresent fått en ny kamera (!), en jätte fin röd liten kompaktkamera med 14 megapixlar och bra filmfunktion. precis vad jag önskade mig! tack vare detta kan ni i framtiden hoppas på lite fina videos från mig.
♥ igår kväll var jag ute på en 2 timmars lång promenad med min bästa vän helene i luren. åh hon är så fin att jag svimmar!
♥ jag har sovit.
♥ jag har solat.
♥ jag har tillsammans med finaste vännerna planerat inför peace & love som kommer bli så jääävla gryyymt!
♥ kollat på en film om björn gustafsson och ätit choklad.
♥ njutit av sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: Helene

thihii duuu är sååå galet gullig !!!! PUUUSSSSSSS

2011-06-20 @ 15:56:57
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0