there's something on my mind




kände mig galet fin i helenes halsband som jag lånade härom dagen, gjorde lite ont i hjärtat att lämna tillbaka det igen.

jag ville inte börja detta inlägg med att skriva "idag är det lördag" för det känns som alla mina inlägg börjar så. men idag är det faktiskt lördag. och jag sitter själv och kollar ut genom fönstret för månen är så himla fin idag, jag var på min cykeltur hem i mörkret tvungen att stanna upp för att bara kolla lite grann. för att det var så fint. nu ska jag äta frukt, för det är gott. ha det gosigt, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

du kan få låna det igen, thihi bäbis <3

2011-03-20 @ 18:53:38
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0