paris, je t'aime.













Vänner, det var nu väldigt länge sedan vi hördes av. Detta beror på diverse sjukdommar och en resa till Paris. Jag har haft det toppen de senaste veckorna. Njutigt av försommarvärmen och mått allmänt bra. Min resa till Paris var också innehållsrik och underbar. Solen sken som bara den och Paris visade sig från sin allra bästa sida. Vi njöt av jordgubbar och baugetter med nutella i världens finaste park, stod högst upp i eiffeltornet vid midnatt och såg ut över staden som aldrig sover, sprungit bort oss inne i Louvren, suttit på världens mest underbara plats och lyssnat på gatumusikanter, missat diverse tunnelbanor och därför blivit tvungna att springa genom Paris med väskorna på släp för att hinna med transferbussen till flygplatsen och ätit glass vid Seinemed mera. Jag kan garantera er att det kommer fler texter om denna underbara stad.

Kommentarer
Postat av: Lillputte

älskar dig också min fnuttegos! <3

2011-05-29 @ 14:11:09
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: Helene

fiiiiina bilder snygging ;)

2011-05-29 @ 22:42:37
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0