äppelpaj med vaniljsås





Det senaste dygnet har jag spenderat tillsammans med min fina helene. Vi har främst sytt men även invigt den nya biografen, ätit äppelpaj och gosat! Tanten i sybutiken sa att hon kände igen mig så nu känns det som om jag har gått och blivit en äkta stammis där. Hon sa att hon kom ihåg för länge sedan att jag kom och köpte gardinkappor som jag sydde om till kjolar och att hon tyckte jag var duktig som sydde själv. Jag blev lite varm i hjärtat tack vare henne.

Ikväll ska jag bädda ner mig under täcket och kolla på "Dyngkåt och hur helig som helst" och äta godis. Underbart sätt att avsluta detta allt för kort lov på, puss!

Kommentarer
Postat av: Helene

YEEEEY, det var bäst! puusssis <3

2011-11-06 @ 11:07:24
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0