himlen är gjord av sten




bilder från stockholm, förra helgen.

jag vill bara säga att jag är så himla glad att det faktiskt finns människor ute i den stora världen som tar sig tid att klicka in på min blogg trots att uppdateringen är så himla dålig, så tack till er!

idag är det lussebullsbak som står på schemat innan jag beger mig in mot stan för mys med min fina lilja och sedan åka till magasinet för att kolla när hon spelar där. så himla skönt att äntligen få träffa henne igen! ungefär tre veckor är alldelles för länge för att vara ifrån sin gos. hoppas ni får en trevlig helg och trevlig 1:a advent! pussar

Kommentarer
Postat av: lillputt

MULTIGOS!! EN BLOGGER! <3

2011-11-26 @ 13:21:47
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: frida

Det är så fint att klicka in här när man mår mindre bra, för man börjar genast må lite bättre.

2011-11-27 @ 00:02:06
URL: http://marstexter.blogg.se/
Postat av: Lovs/Gose(the real one)

Fina bilder gos!

Hoppas du hade det mys på magasinet! Jag ringer ikväll och checkar...

Ser fram emot att få smaka en lussebulle den, trevlig den!

Kraaaaam och puuuuuuss

2011-11-27 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0