himmelsk eufori, biskvier och prestationsångest



Idag var himlen helt magiskt brinnande, röd, gul, blå, rosa, orange. Jag blev helt lyrisk. Tänk att lite färger kan göra en på så gott humör. I skolan hade Lova en överraskning, hon hade nämligen stannat och köpt biskvier på sin cykeltur på morgonen. Jag blev så lycklig! Äntligen fick vi provsmaka päronbiskvi som smakade som sommar och piggelin och så den hedliga chokladbiskvien såklart. Namnam.

Nu ska jag ta tag i det dumma historia arbetet. Helt sjukt hur ett skolarbete kan få en yr i huvudet och så får man en stor klump i magen varje gång man tänker på det. Vad spelar det för roll egentligen? dumma dumma dumma prestationsångest.

pussar!

Kommentarer
Postat av: Frida

> finaste himlen det var!



ja jag vet. gymnaiset är ingen hit. men man ska väll gå igenom sånt man inte vill gå igenom, men som man måste.

2011-11-10 @ 14:26:26
URL: http://marshimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0