regnmoln brukade jaga mig


source

hej vänner! jag har varit extremt frånvarandes här på senaste tiden. jag har ibland försökt skriva ett inlägg men allt har hamnat i utkast-mappen, allt kändes fel. Men nu är jag tillbaka på fötterna igen, ja det är höst. ja, det är snart vinter men det finns så himla mycket fina saker just nu som jag måste fokusera på. här kommer allt jag är lycklig över för tillfället:

♥ jag bakar världens godaste bröd som jag föräter mig på ♥ camwow på rasterna ♥ löven har en fin färg ♥ imorgon får jag höstlov (!) ♥ på måndag åker jag till huvudstaden med Lovs ♥ jag ska ha den traditionella sy-övernattningen med helene ♥ göra egen tortelini och gosa med Lilja ♥ denna vecka har varit ganska lugn, pluggmässigt ♥ jag pratar konstant franska med alla, oavsett om dom kan det eller inte bara för att jag älskar det språket ♥ spökbollsturnering med skolan i ninja utklädnad imorgon ♥ världens bästa vänner ♥ syster bjussar på godis ♥ jag har köpt ett rosabandet-band ♥ nya artister släppta till peace & love ♥ två av världens bästa vänner har äntligen fått börja på sina dröm skolor ♥ äter mycket vegetariskt för att det är miljövänligt, höstigt och helt underbart gott ♥ om ett par veckar ska jag sova över med klassen på skolan, köra mörker kurragömma, äta tårta och kolla på film ♥ om en månad är det advent ♥ om mindre än två månader är det julafton ♥ jag har en kladdkaka som står i ugnen just denna minut ♥ kollar på så många fina och inspirerande bloggar ♥ jag går runt i min nya favorit duffel dagarna i enda ♥ lova kommer snart hit för att sova här över natten ♥ det kommer en sommar efter denna vinter.

hej lycka, kul att se dig!


Kommentarer
Postat av: Helene

YEEEEEY, fett fint. pususuusus <3<3

2011-10-27 @ 21:48:44
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: emma

gooooooooos

2011-10-28 @ 22:05:19
Postat av: lillputt

yay!



fineeeeeee <3

2011-10-29 @ 16:11:18
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0