love will dismiss your fears








Jag är hemma, och jag lever. Även om hela kroppen värker så lever jag. Åh herregud vad bra jag har haft det. Jag har ätit biodynamiskt odlade russin och mörk choklad, diskuterat extensiella frågor samtidigt som vi kollade upp på världens finaste stjärnhimmel, vaknat till fågelkvitter, borstat tänderna i soluppgången, skrattat så jag nästan ramlat ur en kanot och mycket mer.

Idag är det lördag och just denna lördag innebär det naturgodis och mys. pussssar! ♥

Kommentarer
Postat av: Lovs

Åh såna fina bilder! Du begåvade, underbara människa!

Pussar! <33

2011-09-25 @ 20:53:32
Postat av: Helene

säger som lova, fett fina bilder. det såg as mysigt ut ! :D



puss <3 <3

2011-09-26 @ 20:16:59
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0