if the world turns up side down, will we still be here?

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, alltid! Att stressa i sista minuten är aldrig kul så jag är alltid ute i väldigt god tid. Ibland kanske lite väl god tid..

HAR DU BRA KONDITION:
Beror väll på vem man jämför med men, ja tillräckligt bra kondition hehe.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Hängig, trött men gosig. Typ så man brukar känna sig om söndagskvällarna.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Jag har alla möjliga färger. Att träffa på mig i helsvart hör inte till det vanliga. Just nu har jag dock lite höstigare, dovare färger.

KAN DU LAGA MAT:
Ja, jag älskar att laga mat! Spagetti med pesto och kyckling, nomnomnom!

VAD PLUGGAR DU:
Samhällsvetenskapliga linjen på Nyköpings Enskilda gymnasium.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Folk påstår det men jag vet inte riktigt. Jag tror det, i alla fall vissa dagar.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Förra veckan när jag hade allt för mycket i hjärnan, bakade tre saker samtidigt och elvispen helt plötsligt gick sönder.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, satt hemma i soffan med emma, kollade på dåliga tv-program och åt tacos och naturgodis.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice, te eller choklad!

ÄR DU NYTTIG:
Hm.. nja. Varken eller. Jag äter ganska normalnyttigt men unnar mig saker när jag vill.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jag jobbar som gympaledare nu men har tidigare haft ett sommarjobb. Inget långt cv kan man säga.

ÄR DU BLYG:
Nej inte alls. Jag pratar på som bara den oavsett om jag känner personen eller inte.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Blev väckt klockan halv 11 om jag inte minns fel.

JAG SOVER:
Mycket, hehe.

VAD SA DU SENAST?
"Tack för maten!"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Jag var på peace&love! världens underbaraste åh vill tillbaka nuu.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Helene eller lilja, mina finaste.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mitt täcke, en bra bok och mörkchoklad.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Jag har en del snygga, ja. Fast det känns som jag bara använder dom fula konstigt nog.. hm.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Mmmmm!"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jao.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, inte vad jag vet i alla fall. haha.

HAR DU KÖRKORT:
Nej, men funderar på att börja övningsköra snart. tut tut.

ÄR DU ENSAM NU:
Själv i rummet men hela familjen är hemma så, nej.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fredag, partypartyparty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0