fem favoriter - fina ting i mitt rum

Hej kära vänner! Nu lagom till helgen tänkte jag börja med någonting nytt som jag kallar fem favoriter. Jag kommer i några inlägg framöver visa upp mina fem favoriter inom ett visst ämne. Här kommer den första delen! puss

mina fem favorit ting i mitt rum:


Min minibongo från Lanzarote. Emma skrattade otroligt mycket åt mig för att jag fastnade för denna, men det var det värt. Även om den inte kommer till användning särskilt ofta är den väldigt fin för ögat.


Min wall-of-stuff där jag sätter upp allt från kvitton och biljetter till dikter och fotografier. Blir alltid så nostalgisk när jag kollar på den. Åh fina den.


Mina två jordglobsjulgranskulor som inte alls används som julgranskulor utan bara hänger i mitt rum för att dom är så otroligt charmiga. Ett jordklot i miniformat liksom, vad mer kan man säga?


Min bokhög men bästa böckerna. Så sorgligt när jag blir tvungen att lämna tillbaka några av dom till biblioteket. Just nu läser jag Hål i huvudet av Jenny Järgarfeld.


Bästa tomma Kusmiburkar som inte bara är otroligt fina utan luktar helt fantastiskt.

+ min världskarta, men den har ni ju sett tusen gånger redan.

Kommentarer
Postat av: frida

så vackert.

2012-04-21 @ 20:03:25
URL: http://marshimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0