something gets to die when something lives



10 saker jag tycker om:
Leva festivalliv.
Soliga sommardagar.
Baka cupcakes och andra söta ting.
Att resa.
Att åka tåg.
Fina klänningar.
Gosa med finaste vännerna.
Köpa nya kläder.
Att skriva.
Att fotografera.

9 saker jag tycker mindre om:
Att vara uttråkad.
"Dageninnanprov - ångest".
Framtidsplaner som går i kras.
När verklighetstänket tar över drömmar.
Läsa oroväckande artiklar om människor som far illa.
Att bli sjuk dagen innan man ska göra någonting jätte viktigt.
Giriga och egoistiska människor.
Misslyckande.
Osäkerhet.



8 bloggar jag läser:
HannaPee

7 saker jag vill göra i framtiden:
Åka jorden runt.
Volentärjobba i Tanzania.
Vara au-pair i Paris.
Jobba med någonting jag verkligen älskar.
Bo i en fin lägenhet i en favorit stad.
Vara lycklig.
Plugga journalistik eller dylikt.



6 filmer jag tycker om:
500 days of Summer.
Slumdog millionaire.
Amelie de Montmartre
Livekonserter på dvd från favoritkonserterna. (räknas det?)
Igelkottens elegans, även om den är tusen gånger bättre i bokform.
Juno.

5 saker jag är rädd för:
Existentiella frågor.
Att förlora någon nära.
Ormar.
Rymden.
Misslyckande.



4 ord som beskriver mig:
Glad.
Drömmande.
Stark personlighet.
Lycklig.

3 saker jag ser fram emot:
Fredag, då jag ska till Stockholm.
Sommarlov.
Resten av mitt liv.



2 snygga kändis-killar:
Dan i Gossip Girl.
Håkan Hellström.

1 bra låt:
Islands & Shores - Deportees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0