ett två tre fyra fem sex sju

 
Här har vi de sju ting som fick följa med mig hem från Västkusten!
 
Här har vi världens finaste muffinsformar och en cupcakesbok som jag fick av familjen Bäckström i försenad födelsedagspresent. Dessa premiäranvändes självklart igår när jag och Lova bakade.
 
Världens finaste korthållare med självaste Lilla My på framsidan.
 
Har världens hatkärlek till denna pryl, men jag tänkte: alla måste ju ha en rosa andvattenkanna, eller? Denna ska jag ha för att vattna mina växter i mitt miniväxthus.
 
Ett par blåa hörlurar fick också följa med. En himla bra investering det där.
 
Och så slutligen två femtiokronorsklänningar från H&M respektive Cubus. ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, den prickiga klänningen! finfinfinfin!

2012-08-09 @ 18:12:56
URL: http://polichinelle.se
Postat av: Lova

Åh, min favorit är helt klart vattenkanneankan!
Kvack/ Lova

2012-08-09 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0