de senaste dagarna




resultatet från min och helenes sy-övernattnings-gosdygn.

De senaste dagarna har varit riktigt bra. Det började i måndagskväll när jag bestämde mig för att skutta ner till bussen och bege mig hem till Lilja. Vi åt Ben&Jerry's och kollade på Bert på datorn. Det var så himla gosigt. I förrgår tog jag mitt pick och pack och begav mig till tvärgatan brevid, hem till helene, och inledde vårat sy-övernattning-gosdygn. Ovan ser ni vad jag gjorde, är så himla nöjd över resultatet. Jag har sytt mycket i mina dagar men detta är nog första gången jag syr utan mönster och blir riktigt nöjd!

Och tänka sig, att idag har jag varit på jobbintervju och blivit anställd som ungdomsskribent på Sörmlands Nyheter. Det går bra nu kompis!




Kommentarer
Postat av: Helene

yeeey fett cooling du är!

puuuuuusss :*

2012-01-05 @ 13:29:15
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/
Postat av: Hanna

coolt att du blivit ungdomsskribent, och vilken snygg tröja :D

2012-01-05 @ 22:42:27
Postat av: Moa

Riktigt fin skjorta !

ha det grymt bra !

<3

2012-01-06 @ 12:13:05
URL: http://evenwhen.devote.se
Postat av: Lovs

så aisfcbadsuavd snygg!



cool den!

2012-01-07 @ 18:40:34
Postat av: Lovs

Finaste tröjaaaan. Tänker sno den nästa gång jag är hemma hos dig, bara så du vet!



2012-01-08 @ 14:16:57
Postat av: emma

SÅ HIMLA SNYGG!!!!

2012-02-07 @ 17:03:30
URL: http://ohsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0