instagram

Nu har jag haft instagram i ungefär en månad och såhär ser det ut:
 
1. Hultsfredsplansch som numera sitter uppe på min dörr. 2. Peace & Love. 3. Godaste salladslunchen som jag och Helene knåpade ihop.
 
3. Fina Lova i egen hög person. 4. Godaste italienska glassen. 5. Wayneslunch med bästa syster i Norrköping häromdagen.
 
6. Kvällsmys med äppelklyftor. 7. Mitt fina miniväxthus där jag får utlopp för lite kreativitet och rastlöshet. 8. Piren en sommarkväll.
 
9. Jobbfika. 10. Nattliga drömmar 11. Kvällspromenad med The Kooks i öronen.
 
för er som vill följa mig heter jag: sarajandel

Kommentarer
Postat av: Michello

Åh fina bilder! Keep it up girl! :D

2012-07-17 @ 17:32:36
URL: http://musikforidioter.blogg.se
Postat av: Lova

Fint Sarustinus!
Men hur mycket jag än önskar att jag ätit den där salladen tror jag det var Helene du gjorde den med. Avis! :)

Förresten måste vi höras snarast, det är så mycket vi måste prata om!! :)

2012-07-18 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0