you were made to meet you maker

I torsdags och fredags var både jag och lova lediga (!), så vi begav oss till Stockholm.
 
Vi började med frukost på tåget. Överambitiösa jag hade självklart gått upp halv sju på morgonen för att steka amerikanska pannkakor som jag åt med keso och världens godaste fruktsallad . Vad gör man inte?
 
Peppad lova.
 
Väl framme i Stokholm begav vi oss, efter ett par timmars shopping till Gröna Lund.
 
Ååh, det var så himla roligt. Åkte i stort sätt allt och skrattade mest hela tiden. Och så blev jag bjuden på glass för att jag vågade åka Insane.
 
På kvällen begav vi oss hem till Östermalm för att sova.
 
På morgonen, innan det var dags att ta tåget hem satte vi oss i Humlegården och åt vattenmelon och fralla till frukost. Bästa sättet att börja en morgon på. ♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Hihi, vad roligt vi hade!
Jättefint inlägg, och så hakar jag upp mig på bilden när jag har vattenmelonen i knät. Titta själv så ser du vad jag menar! ;)

Kramus

2012-07-29 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0