åtta favoriter i tygpåseform

Hej vänner! Om det är någonting jag har mycket av är det tygpåsar. Här är mina åtta favoriter:
 
1. Detta är mitt senaste tillskott i samlingen, en jättefin äppeltygpåse jag fick av lova i födelsedagspresent! Den ska invigas imorgon. 2. Min fina Håkan Hellström tygpåse som förövrigt är den första av mina Håkanpåsar.
 
3. Denna är egentligen Emmas men jag tycker om den så mycket att jag använder den minst sagt flitigt. 4. Köpt på Peace & Love efter Håkans konsert där som förövrigt var den mest magiska konserten jag någonsin varit på. Därför tycker jag extra mycket om denna påse.
 
5. Min finaste Peace & Love påse. Den har även äran att bära ett rosa bandet-band. 2. Min bästa tygpåse från Monki som jag är helt galet förtjust i.
 
7. Det näst sista tillskottet, världens finaste Hultsfredspåse med inget mindre än Markus Krunegårds autograf på. 8. Denna sydde jag till Emma i present för ett tag sedan. Minns hur jag slet med att få bokstäverna så fina så den kommer alltid vara en favvis.
 
Har ni någon favorit? puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lovis

åh hultsfredpåsen var fin! är frälst i fåglar, men inte helt ok med 'nya' hultsfred tyvärr.

2012-06-25 @ 13:19:02
URL: http://somlighet.blogg.se
Postat av: josefine

sv: jag jobbar i Tystberga (genom kommunen heheho) på tyrsvallen!! Hörde att du jobbar på aktersnurran, lovar att komma dit och köpa glass av dig någon dag :) kram <3

2012-06-25 @ 18:59:51
URL: http://josefinesfoto.webblogg.se
Postat av: Lova

Hmm, äppelpåsen är himla stilig tycker jag! Nejmen den röda från Monki är ju så du! :D

2012-06-25 @ 20:29:03
Postat av: mathilda

hehe jag har 1 tygkasse x)

2012-06-29 @ 17:10:58
URL: http://mathildaofficial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0