elva veckors frihet

Även om det mesta förra veckan handlade om min systers student så fick ju faktiskt jag sommarlov också! Vi tar en titt på bilder från den två timmar långa avslutningen:


Lova var fin som vanligt.


Jag hade improviserat ihop en galen 60-tals frisyr.



Vi var i en fin trädgård och alla musikelever uppträdde vilket gjorde mig så himla taggad till nästa år när jag också ska få ha musik på schemat!


Hej!


Lite tårta på det.


Såhär glad var jag över 11 veckors frihet!


Och sen, det ögonblick vi väntat på så länge: SOMMARLOV!

Om två timmar exakt sätter jag mig på bussen till stan för att sedan åka till HULTSFRED! Jag är så peppepeppeppepp!!!! Även om jag befinner mig mer än trettio mil bort tycker jag ni kan ta och kika in här för lite uppdatering kommer! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh så fina vi är!!



Puss

2012-06-13 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0