Ett hej från mig och favoritklänningen.




I dag är en sådan där dag där allting bara känns så himla rätt. Här kommer en liten lista på allting som får mitt hjärta att slå några extra slag:
♥ Jag packar som en tok för att imorgon åker jag ner till småland och HULTSFREDSFESTIVALEN!
♥ Jag har världens finaste vänner (läs: Lilja, Helene, Lova, Emma)
♥ Jag har världens finaste jobb i plural som bara gör mig så lycklig.
♥ I dag ringde telefonen, och jag blev erbjuden ett sommarjobb på en lunchrestaurang i stan. Det tog emot lite när jag var tvungen att tacka nej men hon skulle återkomma i höst vilket innebär att ett höstjobb eventuellt är fixat!
♥ I dag ska jag möta upp Helene för matshopping!
♥ I går var första offficiella sommarlovsdagen.
♥ Om fem dagar fyller jag sjutton år!

Kommentarer
Postat av: Lova

Åcacasmdcasnc vilka härliga bilder!!



Grattis i förskott bästis och ha det nice på hultan!!!



2012-06-12 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0