peace and love 2011

 
När jag åkte från Borlänge förra året var jag helt säker på att jag skulle komma tillbaka även nästa år. Tyvärr blev det inte riktigt så utan vi bestämde oss för att åka till Hultsfred istället. Även om det var überbra så går det inte att komma ifrån att man längtar tillbaka till Peace & Love.
 
Nu är det bestämt att jag och mina fina vänner ska åka upp dit över en dag till för att se Mumford & Sons och jag är sååå himla glad! Kommer att bli toppen! Så för att fira det gjorde jag i ordning en liten film från förra årets festival.
 
Är det någon där ute i cybervärlden som det finns en chans att man möter på där? ♥ 

Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Det var nog tur att ni inte hade bestämt att gå på hela P&L med tankte på att vädret är så kasst nu... ;P

2012-06-26 @ 18:33:49
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se
Postat av: Helene

haha är man snygg eller är man snygg xD den sången och den dansen asså :D :D

2012-06-27 @ 12:34:50
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0