ice dream



Namn:
Sara Jändel
Piercingar: Smått igenväxta hål i öronen.
Tatueringar: Nej, men man vet ju aldrig vad framtiden har att erbjuda.
Längd: Strax över 1.60.
Skostorlek: Runt 39.
Hårfärg: Ljustblont på sommaren och mörkare blont på vintern.
Fräknar: Endast sommarfräknar och dem uppskattar jag mycket.
Motto: "man måste dö några gånger innan man kan leva"
Kär? I livet? JA!
Önskar du att du bodde någon annanstans?
Har en tendens att alltid drömma mig bort till andra ställen såsom Paris, Indien, Afrika osv. men på grund av att jag bara är 17 trivs jag bra där jag är.
Tycker du att du är attraktiv? Jovars!
Vilket schampo använder du? Ska man veta sånt??
Vilken parfym använder du? Ingen! Är smått allergisk mot parfym och tycker det är så jobbigt att gå runt och nysa konstant så det går tyvärr inte.
Vad är du rädd för? Har en extrem hatkärlek till alla extensiella frågor, får en klump i magen varje gång det kommer på tals även om det är otroligt spännande.
Gillar du att tvätta? Ja, det är faktiskt mysigt. Det luktar gott i alla fall.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, kanske inte de allra läskigaste men dem som framkallar pirr i magen och skratt.



Senaste…
Filmen du hyrde? Älskar att hyra film! Förra gången blev det En dag.
Filmen du köpte? Jag tror inte jag har köpt en enda film i hela mitt liv faktiskt.
Låten du hörde? The Vaccines - Blow it up, är på nu.
Låten du laddade ner? Spotify forever.
Personen du ringde? Mamma.
Personen som ringde dig? Helene!
TV-program du såg? Gossip girl. Jag kan liksom inte rå för att jag tycker om detta egentligen patetiska program!
Person du tänkte på?
Allt för många!



Favorit...
Sak att göra?
Vara på festival, äta massor av goda saker, fota, sy, baka och umgås med mina hjärtan.
Sport? Dans och gymnastik.
Dryck? Grönt te på vinterhalvåret och annars mjölk.
Kläder? Prickiga klänningar, har allt för många.
Film? Amelie de Montmartre, Slumdog millionaire, 500 days of Summer mm.
Serie? Debatt, Gossip girl, Grey's Anatomi.



Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Never!
Blivit arresterad: Nej, tack och lov! 
Träffat någon från internet IRL? Nej, jag tror faktiskt inte det.



Senaste…
Boken du läste?
Nörd som man är läser jag tre böcker på en gång: Stina om Stina och konsten att intervjua, KliMAT frågan på bordet och Underjordiska timmar.
Personen du fick e-mail av? Twitter.
Personen du fick brev av?
Från SF Sergel innehållande min skrivbok som jag av misstag tappade bort när jag var där. Så himla fint att någon tog sig tid att skicka tillbaka den hem till mig.
Personen du fick sms av? Emma.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Då alla varit på resande fot till och från hela veckan var det nog förra veckan.
Saken du köpte? Finaste och bästaste skolavslutningsklänningen som jag inte kan ta mina ögon ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0