april - juni

vi fortsätter årssumeringen!

april - juni




Hade fredagsmys med lilja och erik den första april.





Åkte och kollade på rockkarusellen med bästa helene i oxelösund där vi konstigtnog lyckades tappa bort oss.



Jag promenerade fram längs nyköpingsgator och var allmänt lycklig och hög på livet.





Hade kanske världens roligaste lunchraster.



Den åttonde april spelade lilja på teatern vilket var übercoolt!




Den 16:e april åkte jag och lilja till norrköping för att se årets första konsert med Håkan Hellström, say no more.







En tripp till Malta hann jag också med innan april tog slut. I Malta var det världens finaste solnedgångar varje kväll, vackraste stränderna och elledningar vart men än gick.














Sen blev det maj och jag som fått språkstipendium fick resa till Paris. Solen sken som bara den och Paris visade sig från sin allra bästa sida. Vi njöt av jordgubbar och baugetter med nutella i världens finaste park, stod högst upp i eiffeltornet vid midnatt och såg ut över staden som aldrig sover, sprang bort oss inne på Louvren, suttit på världens mest underbara plats och lyssnat på gatumusikanter, missat diverse tunnelbanor och därför blivit tvungna att springa genom Paris med väskorna på släp för att hinna med transferbussen till flygplatsen och ätit glass vid Seine med mera.



Hade avslutningsmiddag i skolan med alla nior.


Dem första dagarna i juni spenderade jag så mycket tid som möjligt med min syster emma innan hon gav sig iväg till Thailand för att vara borta en månad.


Världens finaste helene fyllde 16 år!



Vi fick sommarlov och var så himla förväntansfulla inför sommaren!






Lilja och jag firade in sommaren med att slänga oss på cyklarna och åka och bada.


Jag fyllde 16 år och min förändring under mitt år som 15 åring såg ut såhär.

här kan ni kolla in: januari-mars!


Kommentarer
Postat av: frida

åh vill ha sommar nu när jag såg dessa bilder.

2012-01-02 @ 16:42:31
URL: http://marshimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0