juli - september

vi fortsätter med årssummeringen!

juli-september










Sista dagarna i juni åkte jag iväg till peace&love där jag levde festivallivet och mådde så himla bra.


Systeryster kom hem från en månad i Thailand och jag var så glad över att se henne att jag inte ens kunde ta en skarp bild.




Nyköping visade sig från sin bästa sida och jag var i hamnen med helene och mina nyinköpta skor!





Jag, tillsammans med släkten, åkte iväg på en kryssning till Tallin där det var mycket finare än vad jag hade minns.




När jag kom hem fick jag äntligen träffa Helene som jag inte sett på alldeles för länge.






Mamma och jag åkte till Stockholm över dagen och åt jordgubbar i bilen påväg hem.






Åkte iväg till Kalmar för att träffa familjen Bäckström = sommar på hög nivå!




Jag hann inte vara hemma länge innan det var dags att ge sig iväg igen. Den här gången till västkusten tillsammans med mamma. Där hade de förövrigt hade världens finaste ljung.














Sen blev det dags för Nyköpings Typ en festival där de bästa av de bästa spelade, LILJA, Oscar af Klercker, Super hot giant alien, Slow show och Supersonic.




Ute på promenad med Liljagos.


Åkte till Ramsvik första veckan i skolan och hade antagligen den jobbigaste tiden på hela året. Inte ens B&J's kunde liva upp stämningen. Tackolov att jag senare fick byta klass.




Snygg syster.






Åkte iväg till stockholm med finaste vännerna och såg min fjärde och sista håkan konsert detta år.


Sommaren var över och hösten blev ett faktum.


Bästa Lilja fyllde sexton och det firade vi med dunder och brak!







Alla nya ettor åkte iväg och paddlade och vandrade vilket var fysiskt påfrestande men super gosigt.

här kan ni kolla in: januari-mars & april-juni!


Kommentarer
Postat av: Lovs

Fetaste! Men tältningen med skolan måste ju vara det bästa!? ;)



pussen

2012-01-08 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0