oktober-december

vi fortsätter med årssummeringen!

oktober - december


Hittade den här och skrattade så himla mycket.







Jag hade världens gosigaste höstfotografering med min lovs och längtan efter att köpa en ny systemkamera, då vår förra gått sönder, blev bara större och större.


skrev såhär: regnmoln brukade jaga mig och kände mig äntligen lycklig efter en lång höst full med plugg.













Åkte till Stockholm med lova och hade två underbara dagar där. Vi shoppade som tokar, gjorde scones och chokladte till frukost och lekte franska turister, hur underbart?




Var hemma hos helene där vi hade en sy-övernattning. Vi åt äppelpaj och jag började sy lite julklappar även om det bara var i början av november.


Lova fyllde 16 år!







Jag åkte ännu en gång till Stockholm, fast denna gång med familjen för att vandra runt på söder.


Jag vandrade runt i mina gula nya älsklingsskor. (numera är de mer grå/brun/gula)




Jag fotade nästan ingenting under december och helt plötsligt, efter diverse julfiranden och dylikt, blev det ett nytt år! Och så hann jag införskaffa mig min älskade canon eos 500d innan året var slut.

Här kan ni kolla in: januari-mars, april-juni & juli-september!

Tack alla fina människor för detta år. Låt oss nu göra 2012 till lika bra, om inte lite vassare! Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Helene

jaaa, fett gosepose!

poss

2012-01-09 @ 10:13:33
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0